Wednesday, September 5, 2012

Update!

Kurb on olla. Kummaline on olla, et enam hommikuti tööle ei lähe. Reedel oli minu viimane Cabaret-show. Final presentationi ajal käskis Lola mul lavale jääda, Ramses pani tööle Mika - Happy Endings loo ja Lola tänas mind suurepärase kolme kuu eest ja ütles, et jääb mind igatsema. Minul hakkas muidugi Jägala juga voolama ja nii ma nutsin laval, lavameik mööda põski alla voolamas. Ramses ja Kaisha tulid lavale mõlemad ja kallistasid mind, ning ei kuskilt võtsid nad välja 1,5 liitrise veepudeli ja kallasid selle mulle naerdes ja karjudes pähe. I will get you back, guys!!! :)


Laupäeval oli Elementsis Emma lahkumispidu. Baarmenid olid eriti nunnud, tõid meile tasuta shotid ja kinkisid Emmale lilled ja kaelakee. 

Pühapäev möödus rannas kuuma liiva sees, meres suurte kummirõngaste peal lebotades ja päevitades. Päikest mina endiselt ei saanud, aga ülepealainetega kaklesin küll. Nägime Inksut ka poest tagasi jalutamas ja Ramsesega tirisime Inksu koos riietega merre :)



Inksuga leppisime kokku, et homme on Elementsi minek, võtame oma viimased õlled seal enne kojuminekut. Elementsist ja sealsetest jarradest ja baarmenidest jään küll väga puudust tundma. Uskumatu on mõelda, et juba ülehomme tuleb kõikide nii armsaks saanud inimestega hüvasti jätta ja uuesti lennukile istuda. Suvi, kuhu sa nii kiiresti kadusid?

No comments:

Post a Comment