Wednesday, July 18, 2012

I believe I can fly!!!

Heihei!

Käisime eile parasailingut tegemas. Another first. Süda puperdas sees ja jalad värisesid õhus nööride küljes kõikudes, aga ellu jäime!!! Inks ütles pärast küll, et ma minuga koos ei taha küll enam kunagi seda korrata, aga see oli puhtalt tema enda süü - ise ta kiigutas ennast nende nööride otsas nii, et minu nöörid kiikusid ka ja mina koos nendega. Muidugi ma siis kiljun ju. Mul siiski on mingisugune alalhoiuinstinkt veel säilinud (saadan siinkohal etteheitva pilgu Inksu poole restorani). Ja kuna üksnes kiigutamisest oli Inksule vähe, otsustas see elukas kaitsetut mind õhus ka kõdistama hakata. Üritasin vastu kõdistada - ei õnnestunud! Minu lühike käsi ei ulatanud Inksuni. Aga muidu oli tore küll jah :D


Kõige õnnelikum Maris!
Väga rahulolev Inks ja kahvatu Maris.

No comments:

Post a Comment